top of page

Grupp

Offentlig·414 medlemmar

Bänk som åldras väl

Om du vill ha något som tål direkt solljus och konstant regn utan att se slitet ut är sten förmodligen det bästa valet. Till skillnad från trä splittras det inte, bleknar inte och ruttnar inte, och till skillnad från metall rostar det inte och färgen flagnar inte. Sten åldras med karaktär och tenderar faktiskt att se bättre ut med tiden, vilket är en stor fördel enligt mig. Vi placerade en bredvid vårt hus för några år sedan och den är fortfarande stenhård (bokstavligen). För något funktionellt som också ger huset ett snyggare utseende rekommenderar jag att du tittar på stenbänkar utomhus. De har allt från eleganta till klassiska modeller, så du kommer säkert att hitta något som passar din stil. Dessutom behöver du inte röra den på flera år – det finns inget som slår den bekvämligheten.

5 visningar

Tack så mycket för det utförliga svaret och länken. Jag har letat efter något som vi bara kan installera och sedan glömma bort i flera år, och det här verkar vara precis vad jag letat efter. Jag ska gå över till den webbplatsen och titta närmare!

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du komma i kontakt med andra...

medlemmar

bottom of page